Mode

Cutees Paris: t-shirts & sweaters met een streepje lef

Sweatits & titshirts for the win!

Borstkanker. De meest voorkomende kanker bij vrouwen. Elke dag krijgen 26 vrouwen het slechte nieuws te horen (bron: Logo Gezond+). Geluk bij een ongeluk want merken zoals Cutees Paris pakken dit moeilijk thema aan met streepje lef en humor om zo aandacht te vragen voor deze soort kanker.

Drie ambitieuze ondernemers, een succesvolle Instagramstrategie en een passie voor mode en actualiteit. Dankzij deze geniale combinatie duurde het niet lang tot Cutees Paris kon genieten van wereldwijd succes. Hun doel? Op een hippe, atypische manier borstkanker onder de aandacht brengen. Voor elk gekocht item wordt €2 gedoneerd aan de strijd tegen de vreselijke ziekte. Op het einde van elk betaalproces heb je de keuze of je nog meer wil schenken aan de bevoegde organisaties.

Onze favorieten? Deze pizza, kiss en ice cream titshirt. Geen zorgen koukleumpjes, er zijn ook sweatits!

Ook dit nog: alle Cutees worden gemaakt in een kleine werkplaats in Frankrijk. De sweatits and titshirts bestaan trouwens ook uit 100% organisch katoen. Inderdaad, het lokale productieproces blijkt ook nog eens goed voor het milieu! Can we get a high five for that?!

Volg Cutees Paris via InstagramFacebook of shop een hartverwarmende exemplaar hier!

Foto’s: Cutees Paris

Jennifer - people call her Jenny - is de founding mum van The Goal Getter, de feel good lifestyle website van België. Als ze niet bezig is voor The Goal Getter, zit ze vaak met haar neus in de kookboeken. Vaak op zoek naar een eenvoudig maar pittig (plantaardig) recept. Heeft ze geen zin om te koken? Dan probeert ze met plezier de nieuwste restaurants uit.