Natural food chef Josefien Smet lanceerde met Golden Hour zelf een wellness brand
We worden allemaal geconfronteerd met het belang van fysieke en emotionele gezondheid. In deze periode voelt het alsof het enige wat we kunnen controleren de band met onszelf is. De juiste timing dus om een lijn voedingssupplementen te lanceren die goed zijn voor het immuunsysteem én voor je mood. Daarom lanceert wellness chef Josefien Smet also known as @yosogreen haar eigen merk, namelijk Golden Hour.
The power of powder
In deze haastige wereld is het bijna rebels om stil te staan. Golden Hour is jouw daily reminder om een moment van rust voor jezelf te nemen. Josefien richtte dit wellness merk op met het doel producten te creëren die als het een verlenging zijn van je persoonlijke verzorging. Ze gelooft in recepten en rituelen met de power of powder van adaptogenen en medicinale kruiden.
Adaptogenen zijn een groep van medicinale superfoods die je lichaam en geest kunnen helpen bij het verwerken en aanvechten van stress. Golden Hour start met een lijn van adaptogenen wellness-extracten zoals ashwagandha, astragalus, maca of reishi. Samengesteld om toe te voegen aan je dagelijkse zelfzorgrituelen zoals aan je koffie, thee, smoothie of je ontbijtgranen. Lower your stress & raise your vibes!
In deze haastige wereld is het bijna rebels om stil te staan
Josefien
